Etykiety

wtorek, 5 czerwca 2012

czy to czerwiec?

Nie obijając w bawełnę jest zimno ... rok temu o tej porze zastanawiałam się czy rozłożyć basen ... a dziś rozpaliłam w piecu bo zimno w domu :/
Będzie jeszcze lato??

A teraz o czymś zupełnie innym
Przeglądając różne i prze różniaste blogi natknęłam się na ten:
http://domowerobotki.blox.pl/html

Musze przyznać, że zafascynowałam się papierowa wikliną.
Strasznie mi się podobają te koszyczki, wazoniki itp. dlatego długo nie myślałam i postanowiłam spróbować...
Z materiałem nie miałam problemu  bo gazet w domu mam mnóstwo, zaopatrzyłam się jedynie o w miarę dobry klej "magiczny"
Musze przyznać, że robi się to w miarę łatwo ale...
Właśnie jest jakieś "ale" uzależnia :)
Zrobiłam dzisiaj pierwszy koszyczek, nie wyszedł idealny, nie pokażę go dzisiaj bo jeszcze nie jest pomalowany.
Jak tylko pomaluje go to Wam pokażę :)

Już mi się marzą podkładki pod szklanki :)

1 komentarz:

  1. No ja zaczynm tracic nadzieje na ladna pogode,ladnie bylo tydzien i na tym konie
    c,dzisiaj wlaczylam ogrzewanie ... Co do papierowej wikliny to strasznie mi sie podoba tylko poki co mam zakaz zabierania sie za nowe uzaleznienia:)

    OdpowiedzUsuń

bardzo będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad