Etykiety

sobota, 5 maja 2012

pierwsza sukienka z Burdy

Długo mnie tu nie było...
3 maja byłam na "festynie rodzinnym" ... mówię Wam ale klapa :/
ja byłam bardzo niezadowolona: mało atrakcji, mało występów, ludzie siedzieli na ławkach i słuchali muzyki z płyty :/
Ale moja starsza córka (Julka) bardzo zadowolona, poszła na dmuchany zamek i zjeżdżała 15 minut :D i to sama zeszła bo miała już dość
Chociaż jedna zadowolona



Sukienka którą ostatnio uszyłam dla młodszej córki Ali
wykrój wzięłam z Burdy dla dzieci 1/2012
model 614
Wygląda stosunkowo prosto
a oto efekty pracy:
 przód sukienki
 kwiatki zrobione na szydełku


to było najgorsze:
lamówka szyi  i później przy rękawach









 i mój zadowolony skarbek



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

bardzo będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad