Etykiety

czwartek, 31 maja 2012

no i to już jutro : DZIEŃ DZIECKA

Miałam problem z kupnem prezentu a tu na ostatnią chwilę "wyskoczyła" nowa propozycja: piesek :D
Mąż mi wczoraj powiedział: kolega chciał nam dać szczeniaka ale mu powiedziałem, że nie chcemy...
Jak to nie chcemy???
Cóż to będzie za prezent dla dziewczyn :D
Będą zachwycone, no i mi piesek też pasuje :*

Jak to ze zwierzątkiem bywa to będzie bardziej mój piesek niż ich no ale ... ja też jestem zachwycona :)

Tylko szkoda że mój mąż nie chce słyszeć o piesku w domu :/
No ale trudno.
Ja do takiego prezentu dokupiłam po książce (jedną o domisiach a drugą o nemo) i Lubisie

Sama jestem ciekawa jak ten piesek wygląda, w najbliższym czasie wrzucę zdjęcia :)

A co może być innym prezentem dla dzieci:
  • zabawka
  • wycieczka do zoo
  • wycieczka do kina lub na jakieś występy
  • wesołe miasteczko
  • wycieczka w plener :)
  • zrobienie własnego ogródka (opcja dla ogródka)
  • zwierzątko
     (tylko rodzić musi się liczyć że przejmie część obowiązków związanych z opieką nad zwierzątkiem)
A wy co dacie swoim dzieciom?
Jaki prezent który dostaliście od rodziców zapadł Wam w pamięci i cieszył najbardziej?

2 komentarze:

  1. piesek bylby mysle i tak najlepszym pomyslem:) jakby twoj maz zobaczyl oczy dziewczynek na jego widok to od razu by zrozumial. ja sobie nie wyobrazam jak dzieciom mozna odmawiac pieska(no chyba, ze jest mega malutkie mieszkanko i do tego przez caly dzien nikogo nie ma w domu). a do tego jesli Ty tez chcialabys psiaka to juz calkiem super bo zawsze bylby ktos kto pomoze. przekonaj meza a zobaczysz ile szczescia taki psiak moze wniesc do domu :)
    powodzenia i dziekuje za udzial w moim candy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wycieczka w plener to jest to :) ale było zimno więc skończyło się na zabawie z animatorkami w Ikei :PPPP i oczywiście prezent tez był

    OdpowiedzUsuń

bardzo będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad